Liniște!

Nu obișnuiesc să cer prea multe. Uneori îmi doresc să dorm, alteori să mănânc. Uneori îmi doresc doar să fiu sănătoasă din nou. Sunt lucruri simple, lucruri normale.

Alteori, îmi doresc doar să am alături măcar o persoană care să nu îmi țină teorii, să nu-mi explice de o mie de ori principiile și concepțiile sale, sa nu ma pisălogească, sa nu mă întoarcă din drum, să nu încerce să-mi arate ce-i mai bine, să nu îmi spună de o mie de ori „Ai încredere în Dumnezeu și roagă-te!”, să nu-mi amintească la fiecare secundă că am o cârtiță în mine care mă roade, să nu mă întrebe ce am, să nu mă mai privească înzestrată de milă patetică și să-mi mângăie capul de parcă ar rezolva ceva. Aș vrea să am măcar o persoană care să mă vadă ca pe un om care are dorințe și viitor, principii și credință, creier și, implicit, gândire. Prin urmare, rezum totul la liniște. Da, asta-mi doresc. Liniște! Nu vreau ca oamenii să mai aibă așteptări de la mine, așa cum nici eu nu am așteptări de la ei. Nu mă interesează. Vreau liniște!

Șșșșșt! Știu că acum gândești în timp ce mă citești și îmi combați cuvintele. Taci. La am pe toate, știu ce gândești, mi-ai mai spus de dooj’ de ori. A venit timpul să taci. Iar eu să fiu liniștită. Iar telefonul meu să nu mai sune. Iar oamenii să înțeleagă totul, fără să le fie explicat.

One thought on “Liniște!

  1. Poate ca tu scrii cu diactritice si tocmai d-asta ti se explica atat de multe, poate ca ceea ce te intereseaza cu adevarat nu iese niciodata la lumina, sau poate iese foarte greu. Sau poate tu nu observi anumite lucruri cu care s-a construit lumea. Toate subiectele oamenilor care i-am vazut sunt atat de plictisitoooare!!! “Experimenteaza”-te cu mine, poti sa faci asta, incerci macar. http://www.facebook.com/skywalker89 Ai putea pune pe primul loc vreodata ceea ce se intampla si apoi sa iti dai o parere in clar si sa vezi ca poate este ceea ce-ti doresti, poate lumina despre care vorbeam la inceput!? (reply la data de atunci, nu de acum)

Leave a comment